Wij actualiseren en structureren uw personeelsbeleid. Naast een personeelsreglement, brengen wij de lopende en nieuwe arbeidsovereenkomsten in overeenstemming met het huidige arbeidsrecht en begeleiden u bij de invoering. In de meeste gevallen is dit subsidiabel.

Structuur in uw personeelsbeleid

Door structuur aan te brengen in uw personeelsbeleid, ontstaat er gelijkheid tussen uw medewerkers. Ook kunt u zich beter beroepen op uw voorschriften en de bekendheid daarvan bij uw medewerkers en staat u er duidelijk beter voor, mocht u genoodzaakt zijn om rechtspositionele maatregelen te nemen of een medewerker moeten ontslaan.

Personeelsreglement of handboek personeel

Met een personeelsreglement maken wij gebruik van de mogelijkheden die de wet u biedt om voorschriften te stellen. Deze voorschriften kunnen erg uiteenlopen: van huisregels tot regels over ziekmelding en vakantie en verlof. Daarnaast passen wij de lopende arbeidsovereenkomsten aan en bouwen wij een personeelsdossiers voor u op. Vanzelfsprekend voeren wij uw nieuwe personeelsbeleid voor u in.

Actualiseren van arbeidsovereenkomsten

Wij actualiseren de bestaande arbeidsovereenkomsten en brengen die in overeenstemming met het personeelsreglement.

Dossieropbouw

Bij het structureren van uw personeelsbeleid hoort een gedegen Met een goede dossieropbouw voorkomt u dat u. Daarbij moet worden bedacht, dat het opbouwen van een dossier niet uitsluiten vastleggen is. Bij een goede dossieropbouw past ook het houden van gesprekken en het (tijdig) nemen van maatregelen.